domowe porady

ZDROWIE I URODA - strona 5

    

Jak schudnąć bez tabletek?


Masz problem z utratą wagi? Jesteś zmęczony batalią z dodatkowymi kilogramami? Poniżej znajdziesz siedem porad, które pomogą ci szybko i łatwo schudnąć, bez stosowania żadnych tabletek wspomagających odchudzanie.



Pij wodę
Numerem jeden na naszej liście jest picie dużej ilości wody. Woda pomaga wypłukać z organizmu szkodliwe toksyny, które często hamują proces chudnięcia. Eksperci w sprawach odchudzania sugerują, że odpowiednia ilość wody to sześć do ośmiu szklanek, ale im więcej wody możesz wypić tym lepiej.


Odstaw napoje gazowane
Unikaj napojów gazowanych by zmniejszyć wzdęcia i pozbyć się dodatkowych centymetrów w talii.


Zwiększ spożycie błonnika
Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, owoce i warzywa, dzięki temu nie obciążysz organizmu nadmiarem niepotrzebnych kalorii. Jeżeli stopniowo zwiększysz spożycie błonnika szybciej schudniesz.







Jedz dużo warzyw
Na początek zacznij od pięciu warzyw dziennie i stopniowo dodawaj więcej do codziennego menu. Naturalne, nieprzetworzone produkty spożywcze są najlepsze dla twojego organizmu podczas odchudzania, pomagają zrzucić zbędne kilogramy. Zamień zwykłe przekąski na marchewkę, selera, ogórki lub warzywa z puszki, np. groszek lub kukurydzę.


Ogranicz oglądanie telewizji
Oglądanie telewizji zachęca do jedzenia bardziej niż ci się wydaje. Unikaj niepotrzebnych kalorii i bezmyślnego jedzenia przez ograniczenie oglądania telewizji. Znajdź inny sposób relaksowania się, który zajmie zarówno twój wolny czas jak i ręce





Ćwiczenia
Ćwiczenia są niezbędne, żeby szybko schudnąć. Ćwicz około 30 minut dziennie, to optymalny czas na początek, potem stopniowo zwiększaj czas ćwiczeń np. po 10 minut, co tydzień, aż dojdziesz do 60 lub 90 minut dziennie. Ćwicząc regularnie na pewno szybko schudniesz. Pamiętaj, że ćwiczeniem jest również szybki marsz (do pracy czy szkoły), wchodzenie po schodach (zamiast jazdy windą) czy odkurzanie.



Trening siłowy
Trening wytrzymałościowy podnosi tempo twojej przemiany materii, buduje masę mięśniową i pomaga spalić zbędny tłuszcz. Dodaj trening siłowy to twojego codziennego programu ćwiczeń. Taki trening to najskuteczniejszy i najszybszy sposób by schudnąć i uzyskać zgrabną i wysportowaną sylwetkę. Praktycznie od razu będzie można zobaczyć i przede wszystkim poczuć efekty treningu siłowego. Po około sześciu tygodniach intensywnego treningu można zaś zobaczyć różnice na pełną skalę.









<